Klacht: geen folders bij 1venlo

op 01 december 2016 over Axender in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter is zelf een bezorger van 1venlo. Vorige week en deze week zaten er folders bij van plus coop en jan linders. Mijn dochter heeft deze allemaal bezorgt maar zelf hebben we deze en vorige week alleen 1venlo ontvangen zonder de reclame van de supermarkten

Gewenste Oplossing:

klacht in gehandeling nemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 05 december 2016 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Nissen,

Bedankt voor uw bericht. Wij nemen uw melding in behandeling. Onze afdeling Kwaliteit gaat voor u uitzoeken waarom u alleen 1Venlo heeft ontvangen en geen reclame van de supermarkten. Indien de folders ook in uw wijk worden verspreid, dan gaan we ervoor zorgen dat u ze ook gewoon gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Heeft op 09 december 2016 om 09:29 geantwoord

Ik wil even doorgeven dat jullie de verkeerde bezorger hebben aangesproken. De klacht gaat over de bezorger van 1Venlo. Jullie hebben nu de bezorger van de weekendfolders aangesproken. (toevallig is dit een oud-klasgenootje van Lynn en zij sprak ons hier gisteren op aan)

Bericht van Axender

1 dag geleden - Geachte mevrouw Nissen, Bedankt voor uw feedback. Wij gaan uitzoeken wat er aan de hand is en waar de eventuele miscommunicatie heeft plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door Nissen