Klacht: geen folderpakket ontvangen

op 03 september 2015 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We krijgen steeds geen folderpakket, als ik een klacht doorgeef dan gaat het een week goed en dan krijgen we ze weer niet.
Ik kan steeds de klacht melden maar helpt het ook.
zet een andere bezorger op onze wijk die zijn werk wel serieus neemt.

Gewenste Oplossing:

Als ik elke week mijn folders ontvang en niet steeds hoef te klagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Spotta

5 jaren geleden - Geachte mevr. van Engelen, in week 36 bezorgde hier een vakantiebezorger. In week 37 start er een andere vakantiebezorger. In week 38 begint de vaste bezorger weer met bezorgen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Spotta

Spotta

Heeft op 04 september 2015 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]