Klacht: Geen folder ontvangen

op 07 september 2015 over Spotta in de categorie Reclame

Wij ontvangen NIET wekelijks fe folders van spotta, zo af en toe valt hij in de bus

Als de spotta folders wekelijks bezord worden. Ik weet dat de spotta folders voor donderdag bezorgd moeten zijn.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 september 2015 om 10:31 geantwoord

Geachte mevrouw Van Nistelrooij,

Alle folders online

Groet Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Voorlopig geen gebruiker van spotta folders