Klacht: geen fatsoen als iemand valt

Ben1975 op 23 december 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Uitgegleden in de Lidl ze zeggen door eigen schuld uitglijden over je eigen bananen schil . Ik heb volgens Lidl mijn zakken uitgeklopt toen is er volgens hun iets groens uit gevallen. Ik klop mijn zakken altijd uit met de opdruk van de zak naar buiten dus er kan niks van binnen uit zijn gevallen.Mijn mening is dat het groen in het winkelkarretje heeft gelegen en zodoende aan mijn zak is blijven kleven en toen ik ze uit klopte op de grond gevallen is. Daardoor een fatale val heb gemaakt knieschijf gebroken,pees gescheurd,en gedeelte van de knie verbrijzeld.Ze erkennen geen schuld. Ik zal voor de rest van mijn leven mank blijven lopen en iedere avond om 4 uur s¨nachts wakker worden van de pijn aan mijn knie en niet meer kunnen slapen.Geloof me dat is heel frustrerend.Toen ik op de grond lag kwam alleen een klant me helpen,mijn man was bezig met de ambulance te bellen.Toen de klant vroeg of ze een kussen of een deken hadden antwoordde iemand van het personeel dat op verre afstand stond Nee dat hebben we niet.Zodoende pakte de behulpzame klant een aantal Lidl zakken en duwde die onder mijn hoofd.Personeel vond ik was niet behulpzaam,gingen gewoon verder met hun werk. Personeelschef maakte het helemaal mooi .Maakt verschillende foto s van het groen op de grond nadat ik was gevallen.Hoor je dus vast te leggen ,hij gaat op vakantie en heeft de foto s gewist .Dit allemaal noem ik ver onder de fatsoensnorm.Beelden wat ze me toegestuurd hebben over de val zijn onduidelijk,ben totaal het er niet mee eens dat het uit mijn tas is gevallen maar uit de winkel kar.

Ik en mijn gezin bestaande uit 6 mensen zal nooit meer een voet binnen zetten in de Lidl en ook de klein kinderen niet.We waren altijd goed voor ongeveer 250 euro per week.Iedereen die het wil weten zal ik dit verhaal vertellen zo lang ik leef .Want heel mijn leven zal ik iedere dag herinnerd worden aan mijn pijnlijke manke knie.Dus mensen opgelet val nooit in de Lidl want ze zijn altijd van mening dat je het zelf schuld bent met hun protocollen.Dat ze maar eens zorgen voor betere protocollen als mensen vallen i.p.v .poets protocollen. B.v een kussen voor onder het hoofd of een dekentje voor onder je rug zodat je niet een half uur op een ijskoude vloer ligt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 23 december 2019 om 11:40 geantwoord