Klacht: Geen factuur via mail ontvangen

ik10 op 11 december 2019 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

2 maanden geleden een product gekocht en wilde via afterpay betalen. Na 3 weken had ik nog geen factuur via mail ontvangen, waarop ik telefonisch contact heb gezocht bij het bedrijf waar ik het product gekocht had. Zij vertelde me dat er zelfde dag dat ik belde pas een factuur aangemaakt was bij afterpay. Ik zou hem dus binnen een paar dagen ontvangen. Resultaat: Geen mail gekregen, ook niet in mijn ongewenste mailbox.
Na 2 weken nogmaals contact gezocht met het bedrijf door een mail te sturen, omdat ik nog altijd geen factuur ontvangen had. De reactie was dat zij dat niet regelden en dat ik zelf maar contact met afterpay moest opnemen. Omgekeerde wereld dus!
Nu, 2 maanden later, krijg ik een brief van mijn betalingsachterstand, waarbij ik bijna 20euro extra kosten moet betalen door de achterstand. Telefonisch contact gehad met afterpay, zij konden de fout niet vinden, waarom ik geen factuur had ontvangen was onduidelijk. Er waren 6 mails uitgegaan volgens hen. Ze wilde me tegemoet komen om een beetje van de kosten eraf te halen, maar ja, ik had contact met hen moeten opnemen.
Ik heb hen gevraagd of zij aan kunnen tonen of zij daadwerkelijk de mails gestuurd hebben, waarop ik de reactie kreeg of ik daar beter van werd, want het was al 2 maanden geleden.
Ze gingen me een betalingslink sturen, tja, deze komt dan ineens wel binnen. Maar dan werkt deze ook nog eens niet.

Ik ben pas tevreden als zij kunnen aantonen daadwerkelijk de mails gestuurd hebben. Ik vind het namelijk niet geloofwaardig dat de mails verzonden zijn.
Wanneer ze dit niet kunnen of willen, dan wil ik niet meer betalen dan het bedrag wat ik moest betalen. Ik ga geen extra kosten betalen als afterpay of deze manier geld willen aftroggelen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Afterpay

1 jaar geleden - Beste, Wij vinden het vreemd om te lezen dat je geen enkele e-mail hebt ontvangen, want wij zien inderdaad dat deze verstuurd zijn naar het opgegeven e-mailadres. Vanuit onze kant zijn wij jou al tegemoet gekomen en meer kunnen wij daarin ook niet betekenen. Wanneer je geen betaaloverzicht hebt ontvangen na ontvangst van de bestelling, dan is het verstandig om gelijk contact met ons op te gaan nemen en dit is helaas ook niet gebeurd. Het is natuurlijk ook eigen verantwoordelijkheid. Eventueel kan je gebruik maken van onze App of My AfterPay via onze website, dan heb je ten alle tijden een overzicht en dan ben je niet alleen meer afhankelijk van de e-mails. Met vriendelijke groet, Marcella

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ik10