Klacht: Geen factuur kunnen ontvangen op naam van bedrijf

op 27 september 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Wij hebben als bedrijf zijnde een printer besteld bij Wehkamp. Die is ook bij het bedrijf afgeleverd echter nu willen ze ons geen factuur sturen met de bedrijfsnaam erop. Na het indienen van een klacht bij Wehkamp zelf, krijg je simpelweg de reactie dat ze dit niet doen. Wanneer ik vraag waarom niet, dan zeggen ze dat het niet mag. Van wie niet? Daar wist de mevrouw geen antwoord op. Maar ik kon wel een klacht indienen. DIt uiteraard ook gedaan, krijg je een algemeen mailtje terug met:

Onze processen en procedures zijn volledig ingericht op de levering aan particulieren.
De BTW staat op de aflevering bon.
We maken geen BTW rekeningen op naam van een bedrijf.

W. Huisman
Klantenservice wehkamp

Hier heb ik dus geen bal aan. Het enige wat we willen is een naamsverandering op de factuur. Van mijn eigen naam (ik ben puur de contactpersoon) naar de bedrijfsnaam. Lijkt mij geen rocket sience, en daarbij heeft het belastingtechnisch ook geen gevolgen voor de Wehkamp.

Simpelweg een factuur waar mijn persoonlijke naam vanaf is gehaald en de bedrijfsnaam op staat. De printer is ook afgeleverd bij dit bedrijf, dus ook makkelijk aantoonbaar

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedenavond, Ik vind het vervelend om te horen dat je het zo hebt ervaren. We kunnen niet aan je verzoek voldoen, omdat onze bestelsysteem volledig ingericht is op particulieren. Dit betekent dat we de tenaamstelling op de factuur niet kunnen aanpassen. Met vriendelijke groet, Webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht een ontevreden klant 123

1 maand geleden - hier heb ik toch geen zak aan?

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 27 september 2017 om 14:51 geantwoord

Goedemiddag,

Ik begrijp dat het vervelend is. Zoals eerder aangegeven kunnen wij de tenaamstelling op de factuur niet aanpassen, waardoor we niet aan je verzoek kunnen voldoen. Mocht je nog andere vragen hebben, dan helpen wij je graag.

Excuses voor het ongemak en we wensen je een prettige dag.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door een ontevreden klant 123