Klacht: Geen facturen, na zelf bellen ineens torenhoge openstaande posten met allemaal verhogingen

op 25 december 2012 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Vanwege frequent tandarts bezoek de laatste tijd en het uitblijven van facturen, zelf maar eens gebeld. Er staan 4 facturen al geruime tijd open en die zijn al verhoogd met per factuur 40 euro kosten. (Hier kom ik dus achter door zelf te bellen)

Een factuur wel ontvangen en ook betaald, maar daar toch 40 euro kosten overheen, drie facturen nooit wat van vernomen, elk ook met 40 euro kosten!!

Viel geen word over te wisselen, kosten zijn kosten en blijven gehandhaafd. Dit na ruim 10 jaar keurig betalen, (veel ook nog, met ortho en veel behandelingen) 4 x de kosten handhaven terwijl er duidelijk iets mis is met het eigen systeem, ongelofelijk wat een slechte service!

kwijtschelding van 120 euro incassokosten, oplossen van de administratieve wanorde bij Fa-med en bijscholing van de medewerkers van de klantenservice.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

6 jaren geleden - We hebben telefonisch met u gesproken en u geeft aan dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. De afspraken die we met u hebben gemaakt zullen we in ons systeem verwerken.

Reactie van de melder van de klacht SKoppenaal

6 jaren geleden - Inmiddels tweemaal contact gehad met Fa-med, de voorgestelde oplossing is geheel naar wens. Ik verwacht dat de afhandeling van de financieën binnen enkele dagen door Fa-med in orde wordt gemaakt. Als dat lukt ben ik zeer tevreden! Nu nog even kijken hoe ik mijn tevredenheid op deze website goed zichtbaar kan maken. Eerlijk is eerlijk, dat hoort er ook bij ;-)

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Fa-Med B.V. beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht SKoppenaal

6 jaren geleden - De afhandeling is helemaal naar wens verlopen. Ik ben tevreden, hartelijk dank.

Alle klachten die gemeld zijn door SKoppenaal