Klacht: geen extra treinstel,dus overvolle treinen

op 01 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

mijn vriendin en ik gingen na 20 j.r weer eens met de trein, de heenreis ging wel genoeg zitplaatsen.de terugreis was niet zo leuk het was weekend dus extra drukte,men was vergeten voor een extra treinstel met het gevolg, mijn vriendin zat op de trap de halve reis de mannen tegen het kruis aan te kijken.het was op 30-9 2016.einhoven-almelo.

nou met genoeg ruimte in de trein en schaf die klassenverschil af we zijn toch allemaal gelijk.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 08:44 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door j.schram