Klacht: Geen eten ontvangen!!

op 27 april 2017 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Hierbij wil ik graag een klacht indienen!
Heb vandaag een bestelling geplaatst op site van
Domino’s pizza, ben gebeld door dominos arnhem jansbinnensingel dat mijn bestelling niet geleverd kon worden en dat ik mijn geld teruggestoord zou krijgen
binnen paar dagen, terwijl op de site dichtbijzijnde vestiging was aangegeven.
Nogmaals gebeld naar Dominos Zuid om telefonisch
bestelling door te geven, zou binnen 30 minuten mijn pizzas ontvangen.. na 1 uur geen bestelling ontvangen,, nogmaals gebeld en gevraagd of mijn bestelling onderweg was. Krijg te horen, dat mijn bestelling was aangekomen alleen werd gezegt bij de voordeur dat ze niets hadden besteld en dachten dat het om een fake bestelling was.
Geen excuses gekregen niets!!! Hoor aan telefoon ook
gelach, geauwehoer, geschop alles.. heb niet eens excuses gekregen,, dat ze alsnog mijn bestelling zouden leveren!! Was boos en zei: jongens jullie mogen de pizza zelf opeten!!! Met jullie geauwehoer alles!!

Bij de eerste telefoongesprek had ik verwacht
dat ze zouden zeggen,, ik zal de bestelling doorgeven naar Domino zuid.. 3de telefoongesprek had ik verwacht dat ze hun excuses zouden aanbieden en alsnog
mijn pizzas zouden leveren. Nu zit ik zonder eten,
na zo lang wachten!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M Temir