Klacht: Geen enkele afspraak wordt nagekomen

op 07 september 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Sinds juni heb ik problemen met mijn mobiel. Uiteindelijk heb ik op 11 augustus de telefoon ter reparatie gestuurd. Keer op keer heb ik gebeld en gemaild met belsimpel over de voortgang. Iedere keer zou ik `binnen 3 werkdagen` worden teruggebeld. Geen enkele keer is dat gebeurd. Vervolgens, na lang aandringen, kreeg ik reactie op de reparatie: een brief dat de telefoon niet meer gemaakt kon worden. En een mail en een statusrapport dat de telefoon gerepareerd was en teruggestuurd zou worden. Niet gebeurd. Dat was op 29 augustus. Toen naar de winkel gegaan om verhaal te halen. Daar kreeg ik te horen dat “binnen 3 werkdagen mij een passende oplossing geboden zou worden”. Uiteraard ook niet gebeurd. Vandaag kreeg ik te horen dat ik nog even geduld moet hebben, de betrokken afdeling “is niet aanwezig”.

Ik ben tevreden wanneer belsimpel vandaag (4 weken te laat al) mij de gerepareerde telefoon of iets vervangend aanbiedt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hfrehe