Klacht: geen empathie en niet meewerkend

op 23 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb tot nu toe altijd positieve ervaring met groupon, tot vandaag dan. Ik heb via groupon een voucher gekocht voor een behandeling, op 22.06. Ik kon alleen via telefoon een afspraak maken, op zich geen probleem. Alleen ik krijg het bedrijf niet te pakken. In een maand tijd heb ik het bedrijf vijf a zes keer gebeld, enkele voicemail ingesproken. Maar nog steeds geen afspraak. Gezien het feit dat ik via groupon de voucher heb gekocht, heb ik hen gebeld. Na 13 minuten in de wacht te staan, krijg ik een mannelijke medewerker die geen enkele sympathie heeft voor mijn probleem. Ik weet ook wel dat ik buiten de 14 dagen termijn van annulering zit, maar ik wil weten wat groupon voor mij kan doen. Mr antwoord, ik zet u signaal door naar een andere bedrijf en u krijgt binnen 6 dagen antwoord. Mijn vraag en als er jullie niets wat moet ik dan doen? Ik heb namelijk een aankoop gedaan zonder een product te krijgen. Zijn antwoord, mevr ik kan u geen toezegging doen. Maar wat kan hij wel voor mij doen, blijkbaar niets. Wat zijn de opties? Niets. Blijkbaar kan het bedrijf op vakantie zijn (voor een maand lang?), ik bel ongelegen (ik heb doordeweeks op normale werkuren en zaterdag gebeld, ja wright) of zijn ze failliet (waarom verkoopt groupon nog steeds de voucher?). Aangekaart dat ik op andere reviewsites heb gelezen dat het bedrijf telefonisch bij niet bereiken is. Maar mr blijft aangeven dat hij niets voor mij kan beteken en ik dien 6 werkdagen te wachten, maakt niet uit dat ik al een maand gewacht heb. Ik ben er niets wijzer uit dan 15 min eerder en daar heb ik 13 min voor in de wacht gestaan. Dank u wel groupon.

annulering van voucher cryolypolise van perfect skin.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 15:51 geantwoord

Beste Fariza,

Bedankt voor je bericht en vervelend om te vernemen dat je de service van de klantenservice als slecht heeft mogen ervaren. Onze excuses hiervoor.

In ons systeem zie ik dat het aankoopbedrag is teruggestort op 01.08.2016 in de vorm van Groupon credits.

Credits zijn een betaalmiddel dat je kunt gebruiken voor het aanschaffen van deals bij Groupon. Credits staan qua waarde gelijk aan euro's en zijn een jaar geldig vanaf het moment van storten op je account.

Bij de volgende aankoop zullen de credits het aankoopbedrag automatisch doen verminderen. Een eventueel restbedrag dien je bij te betalen.

Indien je credits overhoudt worden deze automatisch op je Groupon-account teruggestort.

Kijk voor de meest interessante deals bij jou in de buurt op: www.groupon.nl

Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben en dat je spoedig een deal tegenkomt waaraan je deze credits wilt besteden.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door frisa