Klacht: Geen empathie bij het C-virus van Natuurhuisje en haar verhuurder.

op 14 mei 2020 over Natuurhuisje in de categorie Vakantieparken

Begin maart 2020 Natuurhuisje Heerewaarden voor de meivakantie gehuurd. Aanbetaling (30%) gedaan en even zeven weken voor vertrek rest bedrag betaald. Totaal 680 euro. Helaas werd mijn vrouw na Pasen C-virus verdacht en moest huisarrest houden. Meteen het huisje geannuleerd. Kregen 10% terug. Graag wilden wij later in het jaar het huisje nogmaals huren en dan het het betaalde verrekenen. Verhuurder gaf aan dat het kon maar bij de daadwerkelijk reservering gaf de verhuurder geen ‘thuis’ op ons verzoek, ook niet na nogmaals een berichtje. Vervolgens geeft Natuurhuisje aan dat de zaak is afgedaan en de verhuurder reageert niet. Wij moeten concluderen dat zowel Natuurhuisje als de verhuurder blijkbaar weinig empathie vertonen gezien de maatschappelijke situatie van het C-virus. Triest te moeten vaststellen.

Wij zouden tevreden zijn als wij in het najaar het huisje nogmaals kunnen huren en dat daarbij de betaalde huur (500 euro) natuurlijk verrekend met de 'kosten' kunnen worden ingezet.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Natuurhuisje over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Postuma