Klacht: Geen eindresultaat en geen respons op mail of telefoon

op 11 mei 2017 over Flixtronix in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eind oktober voor 98 euro een kastje bij ze gekocht om te streamen

Geïnstalleerd en jawel … alles na wens …

Tot de eerste update begin de jaar … mis … hij vond niks meer… heb vanaf die tijd meerdere mails gestuurd en vaak geprobeerd te bellen maar geen contact

Nu de kast zelfs al weer afgesloten en in de kast… bijna 100 euro zo in het riool ….

En bedrijf failliet … echt een kat in de zak gekocht…

Gewenste Oplossing:

Geld terug of alles weet werkend zoals ze me hebben voorgespiegeld toen ik het kocht

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flixtronix

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flixtronix nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Therese santing cloos