Klacht: Geen eerlijk beoordeling over bestemming in Nederland

op 06 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

31 tot 14 augustus zouden wij daar verblijven akenveen 2017 nauw was er al gauw achter dat het daar te rustig was in de zomer vacantie huisje gehuurd 1400 euro huis goor vis water klopte niet geen stek normaal geen reet op dat villapark wat er zo mooi staat vergaande glorie bedoel je zit je met je gezin 1400 gespaard alles apart met twee kinderen schimmel in de bad kamer notebenen zes persoons villa kippen hok nauw snap ik op de site geen foto.s staat hoop geld voor kinderstoel bed en schoon maak extra betaald was 6 augustus al weer thuis nog nooit mee gemaakt en notebenen beoordeling op Internet 7 schoon en vermaak 8 en over al goed vis water me reet gewoon nep die beoordelingen dossier nummer 02517001014

Deel trug

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 10 augustus 2017 om 15:22 geantwoord

Heeft op 16 augustus 2017 om 10:34 geantwoord

Ik hoor er niks over heb me geld niet gezien hoe bedoel je 1400 lichter en een kut vacantie bedankt roopot nooit meer

Reactie van de melder van de klacht sjaakorkaan@live.nl

1 maand geleden - Schaam te loos geen woorden hier voor

Bericht van Roompot

1 maand geleden - Wij hebben hedendag meerdere malen telefonisch contact opgenomen met de heer Ravensbergen en de bevindingen naar aanleiding van het verblijf op Villapark Akenveen besproken. Wij hebben meneer een tegemoetkoming aangeboden, hetgeen meneer heeft aanvaard. Meneer Ravensbergen heeft vervolgens aangegeven hiermee tevreden te zijn. Wij beschouwen deze kwestie hiermee als afgehandeld. Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Roompot Vakanties/Hogenboom Vakantieparken

Alle klachten die gemeld zijn door sjaakorkaan@live.nl