Klacht: geen e-tickets ontvangen

op 29 juli 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 e-tickets voor de trein gekocht voor €20.50 .
De betaling is gelukt maar ik heb geen bevestiging ontvangen dus ook geen codes.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn codes ontvangen heb en deze kan verzilveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 01 augustus 2017 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat u geen reservering kunt maken bij de NS.

Na de betaling worden de twee couponcodes vrijgegeven in uw VakantieVeilingen profiel, bij mijn gewonnen veilingen. Per enkele reis ontvangt u een aparte NS couponcode.

Nadat u de waardebon heeft verzilverd, ontvangt u van de NS de E-tickets voor de treinreis.

Met vriendelijke groet,

Diana - Webcare VV

Heeft op 02 augustus 2017 om 09:24 geantwoord

Dit weet ik al, maar geen couponcodes ontvangen, dat was de klacht.
Na 48 uur pas de codes ontvangen van Vakantieveiling. Toen zat ik al in de trein. gebruik de codes een volgende keer.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne46