Klacht: Geen e-mails over nieuwe levering/lidmaatschap na ontvangen cadeaubox

op 08 juni 2021 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

Wij hebben via een vriend een cadeaubox ontvangen om te testen. Dit was gratis. Echter nergens duidelijk gemaakt dat je dan een lidmaatschap krijgt. De verrassing is te zien op je bankrekening. Schijnbaar komt er morgen weer een nieuwe box, die ik niet wil. Maar ook niet van op de hoogte ben! De chatmedewerkers geeft aan dat hier e-mails over gestuurd zijn. Ik heb alleen een beoordelings-e-mail ontvangen over de cadeaubox. Ik heb geen deadline, aankondiging of wijziging door kunnen geven, omdat hier niets over bekend is. Morgen krijgen we dus een pakket waar we én niets van wisten maar ook nog een producten waar we allergisch voor zijn. Helaas, geen testbox, Gewoon betalen en een lidmaatschap. Ongelofelijk slecht. De medewerker op de chat geeft overigens geen antwoord op welke e-mails of wanneer ik die ontvangen zou moeten hebben om een wijziging door te geven. Dit doe ik nooit meer!

Maaltijdbox voor morgen annuleren of wijzigen en/of geld terug. Er zitten producten in waar partner allergisch voor is: paddenstoelen o.a. Mijn gegevens verwijderen, ik wil nooit een lidmaatschap.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Bericht van HelloFresh

1 maand geleden - Hello Rianne, Bedankt voor je berichtje! Wat jammer dat je onze eerste box aanbieding misleidend vindt. Goed dat je er even een berichtje over stuurt! Wat vond je precies onduidelijk aan de manier waarop wij het proberen te communiceren? Wij proberen duidelijk aan te geven dat het om een eerste gratis box bij een flexibel lidmaatschap gaat. Het staat er onder de bestelknop die je hebt aangeklikt je gaat hiermee een flexibel, wekelijks opzegbaar lidmaatschap aan. In jouw eerste box zit tevens een welkomstfolder die het gehele concept nog eens uiteenzet, ook staat alles uiteraard in de welkomstmail, website en de algemene voorwaarden. We doen dus zeker weten ons best om er voor te zorgen dat niemand wordt verrast, waar het niet onze bedoeling is om zonder het afweten van klanten een lidmaatschap aan te bieden. Ook hebben we geen minimale afname, dus mocht je na de eerste gratis box het lidmaatschap willen stopzetten, dan kan dat. We helpen je hiermee graag verder. Telefonisch zijn wij bereikbaar op 020-7602014 en via WhatsApp op 31 20 26 24 446. Je kan ook via de chat op de website contact opnemen. We gaan dan gelijk aan de slag! Groeten, Caroline

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HelloFresh

Heeft op 11 juni 2021 om 13:43 geantwoord