Klacht: Geen e-mailadres

op 24 december 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ga het nu maar via dit kanaal proberen.
Ik heb geen e-mailadres en ik kan geen e-mailadres aanmaken bij Ziggo
Ik log in op Mijn Ziggo
Ga naar producten > Internet
Bij e-mailadressen staat niets.
Als ik deze ga aanmaken met voornaamachternaam, bedrijfsnaam, voorlettersachternaam, dan krijg ik het bericht dat deze e-mailadressen al bestaan.
Ik heb deze e-mailadressen een mailtje gestuurd en krijg als reactie:
—– The following addresses had permanent fatal errors —–

(reason: 550 xxxxxxxxxxxxxxxx@ziggo.nl bestaat niet / does not exist)

Ook het e-mailadres hjgjsdbvjsghuo bestaat al! (Gewoon dus een paar toetsen ingedrukt!)

Ik ben al een tijd bezig met Ziggo Zakelijk kantenservice en iedereen is erg vriendelijk en begrijpt het probleem, maar niemand kan hier wat aan veranderen.
Ik ben bij het hoofdkantoor in Amsterdam geweestt en daar heeft de receptie mij telefonisch in contact gebracht met het MOC(??)
Deze meneer zou mij een uurtje later terugbellen, maar tot op heden nog steeds niets gehoord.

6 januari lopt mijn contract af bij Tele2 en dat houdt in dat ik dan geen e-mail meer kan ontvangen!!
Dit is een zakelijk abonnement. Ik MOET e-mail kunnen ontvangen.
Graag met spoed een oplossing

Gewenste Oplossing:

Een e-mailadres bij Ziggo wat ik kan gebruiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door taxikemperman