Klacht: Geen e-mail adres van Blokker, om eventueel te reageren, op hun e-mail bericht, die zij naar mij hebben gestuurd.

op 09 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 09 juni 2016 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp van mijn collega Sacha dat zij u vandaag heeft gesproken. U mag uw bericht richten aan: info@blokker.nl en als u het e-mail adres van Sacha in de cc zet (sacha.devries@blokker.nl), dan komt uw bericht zeker weten goed terecht.

Met vriendelijke groet,

Loraine
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Merna-61