Klacht: Geen e-mail adres van Blokker, om eventueel te reageren, op hun e-mail bericht, die zij naar mij hebben gestuurd.

op 09 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waar kan ik terecht,dat ik accoord ga, met de compensatie van Blokker?

Gewenste Oplossing:

Dat ik hun e-mailadres krijg om te reageren op hun vraag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 09 juni 2016 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp van mijn collega Sacha dat zij u vandaag heeft gesproken. U mag uw bericht richten aan: info@blokker.nl en als u het e-mail adres van Sacha in de cc zet (sacha.devries@blokker.nl), dan komt uw bericht zeker weten goed terecht.

Met vriendelijke groet,

Loraine
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Merna-61