Klacht: Geen duidelijkheid mbs

op 15 februari 2018 over Online in de categorie Alles-in-1

We hebben een contract met online van 100mbs per seconde voor een maand bedrag van 33€, maar we krijgen alleen tussen de 30 en 33 mbs download en en 25 mbs uploaden we hebben vaker contact met online gehad om een oplossing te zoeken voor dit probleem we hebben vaker een andere modem gehad, maar online zegt letterlijk dat ze hier niks aan kunnen doen, meneer temel mederwerker van online zegt dat ze ons probleem verder niet kunnen verhelpen!! Als ik voor dit maandbedrag zo weinig mbs krijg wil ik weg bij online als ze ons niet kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten
Kamal Oubrik Mezzine

Ik ben tevreden als ik krijg waarvoor ik betaal, 100mb voor 33€

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

Bericht van Online

7 maanden geleden - Beste Kamal72, Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen. Helaas heb ik u niet kunnen bereiken wel heb ik uw voicemail ingesproken. Graag ontvang ik van u een tijdstip of datum dat ik met u de klacht inhoudelijk kan bespreken. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, Danny Online.nl Expertteam

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online

Heeft op 13 maart 2018 om 13:11 geantwoord

Beste Kamal72,

Onlangs hebben we elkaar gesproken. De problemen leken toen verholpen. Ik ga er vanuit dat het probleem is verholpen. U gaf aan dat u het wou aankijken om het zo te testen of het goed is zo. Aangezien U geen contact hebt gehad met ons.

Graag hoor ik van u.

Danny