Klacht: Geen duidelijk antwoord op mijn vraag!

op 14 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb eerder een klacht ingediend (zie: http://www.klacht.nl/van-dijk-educatie/klacht/het-melden-van-beschadigde-boeken-geen-goede-rekbare-kaften-worden-niet-serieus-genomen/) is nog niet echt beantwoord.

Meeste deel is wel geantwoord behalve mijn reactie die ik gaf op jullie reactie is niet beantwoord.

Kijk jullie hebben mij als een hond aan de telefoon behandeld dit kan ik niet accepteren! Het feit daarnaast is ook nog dat ik zolang moest wachten voordat ik mijn boeken krijg.

Zoals ik eerder heb gezegd ”Mijn school heeft er vaker over gezeurd!”

Nu vroeg ik om een Eastpak Etui Oval Black ter compensatie van wat er telefonisch is gebeurd.

Ik wil ter compensatie van:

- Behandeld worden als een hond
- Langen wachten voordat ik mijn boeken krijg.

Een Eastpak Etui Oval Black graag ter compensatie. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn pakket die ik helaas niet kan terugvinden in MijnVanDijk.

Omdat er allerlei dingen zijn gebeurd vind ik ook wel dat er een compensatie tegenover staat.

In afwachting in uw reactie,

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 15 september 2016 om 08:55 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Visham,

Wij vinden het vervelend dat u zo bent behandeld aan de telefoon, onze excuses daarvoor.

In voorgaand bericht hebben wij aangegeven dat wij 1 setje rekbare kaften ter waarde van € 4,99 kosteloos opsturen. Dit houdt in dat u € 4,99 gecrediteerd krijgt als compensatie.

Helaas gaan wij als compensatie geen etui naar u opsturen.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Visham D.