Klacht: geen discriminatie maar komt er dichtbij

op 14 juli 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Aldi Loosduinen. Aparte rij voor gehandicapte. Sinds kort woon ik in loosduinen en is deze Aldi het dichtstbij. Eerste drie bezoeken word ik de regulaire rij uitgestuurd met mijn scootmobiel en de gehandicapte rij ingestuurd aangegeven door handicap bord. Oke schijnbaar een mij niet bekende regel.Ik ging deze rij nooit in omdat er geen kassier aanzit en er niemand in deze rij stond en ook nu weer stond er niemand maar nu ging ik vanzelf maar in deze rij staan. Hierop begint de medewerker (dikke brilglazen, donker haar en een man) en door mijn gedeeltelijke doofheid en zijn accent niet goed te verstaan mij aan te geven mijn boodschappen op te nemen, terug te keren en weer in de rij te gaan staan. Ik weigerde, de eerste drie keren word ik al aangesproken en uitgezonderd van de rest van de mensen wat echt niet leuk is en nu weer aangesproken worden.
Hierop herhaalt hij schijnbaar zijn verhaal maar wat ik begrijp afhankelijk van humeur, weer of andere reden hij beslist wanneer handicap rij wel werkt en wanneer niet.
In de kleine Aldi waren voldoende personeel aanwezig net zoals vorige keer en dit is erg vervelend.
Ik werd uiteindelijk geholpen aan deze rij maar alle vier de bezoeken werd ik erg hard er op gewezen dat ik gehandicapt ben.

wanneer het gelijk duidelijk is waar of wanneer je de handicap rij in moet en niet moet wachten tot de kassier je ziet en je dan hard gaat toe roepen wat te doen. Een keer niet erg maar elke keer?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Boeters