Klacht: Geen direkte intercity meer van Lelystad naar Amsterdam Centraal

op 16 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste NS,

Ik moet helaas vaststellen dat met de nieuwe dienstregeling van 11 december as. geen direkte intercityverbinding meer is van Lelystad naar Amsterdam centraal. Voor mijn werk is dit een ramp. Ik heb veel bagage mee en heb de ziekte MS. Dus extra overstappen betekent voor mij extra ballast.
De sprinter is voor mij geen optie omdat de klepstoeltjes niet goed zijn voor mijn zithouding.
Daarnaast heb ik dan een langere reistijd en werk of een vroege dienst of tot laat in de avond.
Nee geen verbetering voor mij en anderen…
Jammer en ben teleurgesteld.

Dat de direkte intercity tussen Lelystad en Amsterdam Centraal blijft.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS