Klacht: Geen digitaal beeld meer

op 09 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Contract = tot Heden.

Ik had tot mei 2017 nooit geen klacht. Maar nu loopt het de spuigaten uit. Ik heb ook een brief naar het kantoor van Ziggo BV in Utrecht gestuurd Ik zal nu niet die hele brief ook digitaal sturen. Dat heeft geen zin. Maar graag verwijs ik u hier naar. Die is gestuurd naar Ziggo BV Atoomweg 100 3542 AB Utrecht.
De verzend datum is 08-08-2017
Als U het.nodig vindt dat ik U een copie zal sturen dan hoor ik dat graag.

Ik zal het nu beknopt doen. Zoals ik in het begin van dit schrijven begint het begon eind of begin mei dit jaar ik had het tvstandaard en daarbij ook het tv-plus pakket Ik heb dus ook ziggo 3 in en daarnaast ook het graties pakket van volop bellen.
Nu is het zobegonnen ik wilde van het tv-pus pakket afzeggen, enzo gezegd zo gedaan. Maar toen kreeg ik twee maanden daarop in de gaten dat mij telefoon rekening omhoog geschoten was. Dus had ik contact opgenomen met Ziggo klantenservice . En lag mij probleem voor. Die keek toen de sutiatie na en kwam tot de ontdekking dat genoemde klantenservice niet alleen het tv-plus pakket was verwijderd maar ook het pakket volop bellen hadden verwijderd. Dat zouden zei wel weer even recht zetten.
Nou dat hadden ze ook heel vlug gedaan. Maar toen begon de ellende pas goed.
Want toen was ik mij digitale zenders allemaal kwijt. Maar om een lang ver haal kort te maken zit ik nu nog steeds met de problemen.
Die kunnen zei ook heel moeilijk oplossen blijkbaar.

Ik stel u voor om iemand bij mij thuis even langs fe sturen om de problemen nu eindelijk is op te lossen.
Want met de klantenservice kom ik geen steek verder sterker nog ik ben bang dat zei mij dan helemaal zonder signaal zetten want ik 3 in 1 dus die kans is niet uit te sluiten en na zo’n behandeling al helemaal.
Want eerlijk gezegd daar ben ik nu wel bang voor.

En dat na 27 jaar trouwe dienst vindt ik dat wel erg. Ik heb nu ook nog recht op geld wat ik teveel heb betaald toch graag terug dat begrijpt U ook hoop ik.

En voor al dat ongemak mag ook wel iets tegenover staan vindt ik een mooie bos bloemen voor een trouwe klant na zoveel hijssa ook wel terecht.

Als alles verholpen is en ik weer alle diensten krijg waarvoor ik betaal

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PJ vdMeij