Klacht: Geen diensten willen, toch facturen ontvangen

op 05 januari 2017 over ZakelijkeTelefonie.nl in de categorie Mobiele Telefonie

Al vanaf aug 2016 ontvangen wij onterecht facturen. Steeds voor nieuwe diensten. In aug zijn wij benaderd door zakelijketelefonie.nl en hebben wij aangegeven geen interesse te hebben in de geboden diensten. Toch ontvangt de directeur op zijn prive adres een factuur! Hierover gebeld, erg lang in de wacht gestaan, factuur zou vervallen. Vervolgens nog een factuur, een factuur voor de annulering! Weer gebeld (en gewacht) opnieuw zal deze vervallen, tevens verzocht al onze gegevens te verwijderen, wij willen geen diensten afnemen! Dec 2016 er is weer een zogenaamde dienst opgeleverd, ongevraagd en ongewenst en ja hoor weer een factuur! Wéér gebeld en gewacht. factuur zou vervallen. Factuur tóch ontvangen samen een kwartaal afrekening!!! Wéér gebeld en gewacht en weer verzocht onze gegevens te verwijderen, helemaal! En ja oor factuur zal weer komen te vervallen wordt gezegd… tevens heb ik alle annuleringen van zogenaamde facturen op de mail.

Als wij géén facturen meer ontvangen en volledig uit het systeem zijn gehaald!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZakelijkeTelefonie.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeTelefonie.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZakelijkeTelefonie.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeTelefonie.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door nietsgewenst