Klacht: geen dienst

op 20 juni 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/ mevrouw
sinds 19-05-2016 wegens storing had ik thuis geen dienst ( internet-tv-telefoon)
daardoor heb ik veel zaken via internet gemist bovendien mijn kinderen studeren voor examen gemist dus wij heel veel tijden en mogelijkheden gemist.

wij vragen schadevergoeding van de KPN , PLUS geen afrekening van afgelopen mand .

hopend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Oranjepolderhof 5 A.Dookhtechi
2493 VC Den Haag 20-06-2016

Gewenste Oplossing:

AIS WIJ KUNNEN 24 UUR DIENSTEN TE HEBBEN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door abbas dookhtechi