Klacht: Geen dienst geleverd

op 22 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Was bij xs4all, zou naar ziggo overstappen per 6 juli.j.l., maar afspraken, zoals terugbellen en pakket leveren na de vakantie werden niet nagekomen. Monteur zou 6 juli j.l. komen en ik had al 3 x aangegeven dat er coax kabels gelegd moesten worden, maar toen uiteindelijk de monteur op 6 juli kwam kon hij de kabels niet trekken en moest er een andere monteur komen, notabene pas over een week. Diezelfde dag werd ik ook afgesloten bij xs4all. Omdat er geen deugdelijke dienst op tijd met goede afspraken geleverd kon worden heb ik per direct weer opgezegd en ben terug gegaan naar xs4all. Na 2 weken zonder tv/internet en telefoon nu weer terug bij xs4all waar alles goed verlopen is. Maar nu schetst mijn verbazing dat er een incasso klaar staat op 25 juli van 1030,58 die ik al geweigerd heb en ik heb ze duidelijk aangegeven dat ik hierdoor geen financiele schade wil lijden, ik heb niets geleverd gekregen en alle apparatuur, die tijdens mijn vakantie ongevraagd geleverd werd, terug gestuurd. Er is ook niet gesproken over een contract van 1 of 2 jaar, mooie beloftes zonder inhoud!

Over de hele gang van zaken tijdens de aanvraag en wat er allemaal mis ging en dan op het moment van ingang geen werkende dienst kunnen leveren! En dan wel gewoon een groot bedrag af willen schrijven.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Evelien van Hazel

2 maanden geleden - Zaterdag 22 juli j.l. contact gehad met Erwin van Ziggo via FB en die ging zijn best doen om alles ongedaan te maken, hij zou mij daar nog over informeren, sympathieke medewerker die begrip had voor mijn situatie. Heb alleen van hem persoonlijk nog niets gehoord, maar zag wel in mijn Ziggo dat ze de factuur op betaald hadden gezet, dus ik neem aan, zonder tegenbericht, dat het nu afgehandeld is.

Reactie van de melder van de klacht Evelien van Hazel

2 maanden geleden - Ik heb niets meer van Ziggo gehoord, dus ga er gemakshalve vanuit dat alles opgelost is.

Alle klachten die gemeld zijn door Evelien van Hazel