Klacht: Geen datum voor opzegging extra lot

op 20 december 2017 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Bij deze wil ik mijn ongenoegen uiten tegen Postcode Loterij. ik krijg een envelop van de Postcode Loterij met de post met de mogelijkheid om 1 maand “gratis” mee te doen. Oftewel ik betaal dan 1 maand de premie voor de extra lot en er word geld op mijn rekening terug gestort. Dit gebeurde over de maand november 2017 j.l. en de premie waar het om gaat is de maand December 2017. Vandaag op 20-12-2017 om +/- 12.14 uur heb ik Postcode Loterij gebeld om de 1 extra lot op te zeggen. Ik krijg van de telefoniste te horen, dat er reeds de machtigingen de deur zijn uitgegaan en dat ik uiterlijk tot 15 december heb moeten reageren. Ik heb hiervan geen post of wat dan ook ontvangen. Ik vind dit een erg misleidend actie, waarop ik dan ook mijn beiden loten heb opgezegd en eerlijk heb gezegd dat ik hiervan een melding enof een klacht zal indienen.
Dus bij deze wil ik een melding van misleiding maken.

Wanneer er een brief en of een mail zou ontvangen met de datum waarop de gelegenheid is gesteld om op te zeggen!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aheijnneman