Klacht: Geen Dalvoordeel abbonnement

op 06 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus nummer 4 in de richting Maastricht Station om 6:11 uur was al weg om 6:08 uur, en de andere bus nummer 8 om 6:22 uur was niet gereden, en ik was aan het wachten voor de bus op de bushaalte. Ik was niet op het station op tijd voor 6:35 en ik heb de Daalvrij abonnement gemist voor inchecken voor 6:35 vandaag. Ik heb 17 euro (Vol tarief) betaald voor mijn reis + bus kosten. Maar de trein is NS en de bus is arriva wie is er hier fout?

Ik wil mijn trein reis kosten terug

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 februari 2018 om 11:55 geantwoord

Beste mohammed.zeeshaan,

Oh nee! Het zat jou vanochtend niet mee! Begrijpelijk dat je van deze situatie baalt, helemaal op de vroege ochtend. Ik heb je klacht intern doorgestuurd zodat er op de punctualiteit van lijn 4 en 8 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak! Je geeft aan dat je graag de extra kosten terug wilt ontvangen. Ik wil jou wijzen op deze: https://www.arriva.nl/limburg/service-contact/niet-tevreden-geld-terug.htm regeling.

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door mohammed.zeeshaan