Klacht: Geen credits terug ondanks toezegging

op 04 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Beste Klacht.nl,
In het algemeen ben ik zeer tevreden over Groupon.
Op 28 april 2016 heb ik een groupon voor 48 uur schilderwerk gekocht bij Aannemersbedrijf Solution.
Op 21 juni 2016 heb ik een intakegesprek met Solutions gehad, waarin de hoeveelheid extra uren is opgenomen.
Ik heb tot op heden nog geen offerte van Solutions ontvangen. Ondanks mijn verzoeken van 4 juli, 19 juli en 27 juli 2016.
Ik heb sinds hun whats app van 4 juli 2016, waarin Solutions aangaf die week met een offerte te zullen komen, zelfs helemaal niets meer van het bedrijf gehoord.
Dit ondanks dat de offerte door Solutionsf als verzilverd is aangemerkt.

Op 27 augustus 2016 heb ik van Groupon de volgende reactie ontvangen:
“Cheriel Z: in dit geval zal ik een terugbetaal verzoek indienen voor u. U krijgt binnne 6 dagen een venetuele goedkeuring hiervoor. De groupon staat op verzilverd vandaar ik hem niet direct kan terugbetalen.”
Ik heb een chat id waaruit deze toezegging van Groupon blijkt.
De afgelopen week heb ik nog verschillende keren contact gehad met Groupon, zowel telefonisch als per chat om hen aan de afspraak te houden.

Ik ben tevreden als Groupon de mij toegezegde credits ter waarde van € 579,00 heeft bijgeschreven op mijn account.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 05 september 2016 om 10:29 geantwoord

Beste meneer Kieft,

Vervelend om te vernemen dat u geen offerte heeft mogen ontvangen.

We hebben het voor u nagekeken en op het opgegeven emailadres kunnen wij geen groupon account terug vinden.

Graag ontvangen wij het emailadres, controle code en groupon code om uw vraag in behandeling te nemen.

De gevraagde gegevens kunt u mailen naar klantenservice@groupon.nl.

Hopende u tot zover voldoende geinformeerd te hebben.

Groupon Customer Suppoer

Heeft op 11 september 2016 om 12:31 geantwoord

Ron Kieft: Ik heb via Groupon een groupon voor 48 uur schilderwerk bij Uw bedrijf gekocht op 28 april 2016. Zie onderstaand e-mail bericht.
Ik heb tot op heden nog geen offerte van U ontvangen. Ondanks mijn verzoeken van 4 juli, 19 juli en 27 juli 2016.
Cheriel Z: Moment.

Alle klachten die gemeld zijn door r.m.kieft@uva.nl