Klacht: Geen controle eerste klas

op 08 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 september 2018 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Brenda,

Jammer om te lezen dat je overlast ervaart van jongeren in de trein van Groningen naar Leeuwarden. Je geeft aan dat ze niet betalen voor de 1e klas kaart en dat er te weinig controle is.

Je reactie stuur ik door naar de regio met het verzoek hier aandacht aan te besteden en het probleem op te lossen.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,

Anita
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Iuyiyyuyiy