Klacht: Geen contact, wel vragen om betaling

op 22 juni 2016 over Installatiebedrijf Daub in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zitten al jaren bij Installatiebedrijf Daub voor een onderhoudscontract voor de CV. Dit jaar kregen we zoals we gewend zijn een jaarlijks betalingsverzoek, dit hebben we netjes op tijd voldaan. Daarna volgde de afspraak voor het onderhoud. Omdat deze afspraak niet uitkwam, heb ik gemaild en geprobeerd telefonisch contact op te nemen om deze afspraak te verzetten. Dit heb ik meerdere malen gedaan, voicemail ingesproken etc. Tot op vandaag heb ik nog steeds geen reactie van het bedrijf. Het vertrouwen is hiermee dan ook weg.

Gewenste Oplossing:

Als er contact opgenomen wordt, daarnaast wil ik het geld terug wat we voor dit jaar voor het jaarlijks onderhoud hebben betaald.
We hebben besloten over te stappen naar een ander bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door tvangeest