Klacht: Geen contact te maken

op 12 september 2018 over Stoffen.net in de categorie Internetshops - Hobby en Verzamelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen factuur of bevestiging of iets ontvangen na betaling 2 weken geleden. Dus zag pas bij verzendbevestiging dat het naar verkeerd adres is gestuurd.

Ze zeggen een nederlandse klantenservice te hebben (het is een Duits bedrijf) maar het nederlandse telefoonnummer is al meer dan een week niet in gebruik en niemand reageert op mijn emails.

Ik wil of mijn product of mijn geld terug, maar beide gaat niet lukken als er geen contact te maken valt.
Weg geld.

Gewenste Oplossing:

Als er contact te maken valt en we samen op zoek kunnen naar een oplossing!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stoffen.net

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stoffen.net nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lenaaa