Klacht: Geen contact te krijgen, geen terugbetaling.

op 05 september 2016 over Horze in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het direct annuleren van een bestelling (binnen een dag) kreeg ik dit product na 3 weken toch plotseling thuisgestuurd. Aangezien ik dat niet wilde, heb ik direct gemaild hoe we dit moesten oplossen. Meerdere mails gestuurd, nooit reactie gekregen. Geen telefoonnummer beschikbaar.
Uiteindelijk maar meerdere malen het telefoonnummer van de fabriek gebeld, die wilden me niet helpen. Na veel gezeur heb ik het e-mailadres van een werknemer gekregen die me vertelde dat ik het pakket moest terugsturen en zelf de verzendkosten moest voorschieten. Deze zouden teruggestort worden. Dit geloofde ik niet, maar ze verzekerde me ervan dat ik het terugbetaald zou krijgen.

Na maanden vragen en mailen eindelijk weer reactie via de mail; het wordt toch NIET teruggestort.

Wat een afschuwelijke organisatie, nooit iets bestellen!! Onbetrouwbaar en onbereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Retourkosten terugbetalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Horze over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door GeenFFF