Klacht: Geen contact te krijgen

op 07 maart 2016 over Postorder Groep Nederland in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

10 dagen geleden twee Pest Reject artikel 73132 besteld en betaald, maar nog steeds geen goederen ontvangen.
Probeer contact te krijgen, maar niets helpt

Gewenste Oplossing:

Als ik de producten ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Postorder Groep Nederland over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Postorder Groep Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Postorder Groep Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Postorder Groep Nederland

Heeft op 11 mei 2016 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Na controle is gebleken dat Postordergroep Nederland het aankoop bedrag á €39.90 op 19 april terug gestort op het iban rekeningnummer waarvan tevens de betaling heeft gedaan.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team Postordergroep Nederland.

Alle klachten die gemeld zijn door 10-3-2016