Klacht: geen contact over opzegging abonnement 80934221

op 12 oktober 2016 over Cleverbridge in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al sinds 9 oktober 2015 mijn abonnement op cleverbridge service op te zeggen, maar dat lukt me niet. Alleen no-reply mailadres.
En dus werd ode somma van € 199,99 van mijn rekening afgeschreven. Nu ontvang ik opnieuw bericht van de afloop van het abonnement en zal, zonder mijn reactie, op 15 oktober weer € 199,99 worden afgeschreven.
Hoe krijg ik dit probleem opgelost?

Gewenste Oplossing:

Als het abonnement wordt beëindigd en geen € 199,99 meer wordt afgeschreven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cleverbridge

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cleverbridge nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dicky Meijer