Klacht: Geen contact om de betaalde som terug te storten

op 26 mei 2020 over cheaptech.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,
Op 8 mei 2020 heb ik een bestelling geplaatst op de site van Beslist.nl
Ik had 10stuks van Echt 3M anti-stof beschermende Anti-fog Haze Dust-proof mondmaskers besteld bij het bedrijf Cheaptech ( bestelling CT 222906), ordernummer BVB201290417.
Daarvoor heb ik 120€ 2,95€ verzendingskosten, samen dus 123,44€ betaald. Verleden week woensdag kreeg ik bericht van Cheaptech dat de betaalde bestelling van mondmaskers niet meer kan worden geleverd. Ik heb al meermaals geprobeerd om dit bedrijf te contacteren door te mailen en te telefoneren doch tevergeefs. Dus op,dit moment ben ik 123,44€ armer, heb geen mondmaskers en krijg geen gehoor. Hopelijk kunt u mij helpen om mij de betaalde som terug te vorderen zodanig dat het verschuldigde bedrag kan terug worden gestort.
Wachtend op een gunstig antwoord dank ik u alvast bij voorbaat.
Met vriendelijke groeten,
Gustaaf Lenaerts
Bosduinstraat 31
2990 Wuustwezel
België

Gewenste Oplossing:

Wanneer de som van 123,44€ wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over cheaptech.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over cheaptech.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gustaaf Lenaerts