Klacht: Geen contact, niets waargemaakt

op 13 december 2017 over Streya in de categorie Reclame

Ongeveer een jaar geleden ben ik klant geworden bij Streya. Met veel beloftes de ‘gok’ gewaagd, maar na een paar weken was al duidelijk dat de structuur van het bedrijf flink ouderwets was. Dat terzijde:

We zijn nu een jaar verder, en telefonisch contact is al weken niet mogelijk doordat je constant terug wordt gestuurd naar het keuzemenu. Daarnaast is er nog geen enkele lead van het beloofde aantal van 40 leads geweest. Op zijn allerminst verwacht ik dat ze mij als klant waarderen, en zo nu en dan contact leggen, maar dat is ook niet gebeurt. Ook andere wegen van contact zijn niet mogelijk, of wordt niet op gereageerd.

Allereerst heb ik getekend voor 40 leads, welke niet waargemaakt zijn. Hiervoor verwacht ik op zij minst een compensatie.

Vervolgens hoor ik graag wat de visie is van Streya de komende tijd. Bij het opzoeken van 'Streya' op Google komt klacht.nl overal in beeld, wat al een duidelijk beeld geeft over de huidige stand van zaken. Wat kunnen andere mensen verwachten die dit lezen?

Dan natuurlijk de contactmogelijkheden. Deze zijn niet in orde, en worden onmogelijk gemaakt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Streya over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Streya in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Streya een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Streya

Heeft op 28 december 2017 om 14:38 geantwoord

Geachte heer Veera,

Wat jammer dat u niet tevreden bent. U heeft inderdaad vaak contact gezocht met ons maar u vroeg dan naar de directeur. Helaas heeft de directeur het heel druk om u te woord te staan, vandaar wij op de klantenservice voor u klaar zitten.

Kijkend naar een passende oplossing kan ik u verwijzen naar de gegeven garantie. Hier kunt u uiteraard gewoon gebruik van maken.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via 085-0645555 of via info {a} streya . nl

Alle klachten die gemeld zijn door Saypontigohe