Klacht: Geen contact mogelijk en (nog) geen geld terug.

op 13 mei 2020 over IQ-DRIVE in de categorie Rijscholen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb €1200,- euro betaald voor rijlessen. Nog geen les gehad en toen kwam de coronacrisis. Vorige week werd ik opeens gebeld met de boodschap dat ik mijn automatisch incasso moest terugtrekken. Ik heb echter betaald met IDEAL, dit is dus niet mogelijk.

Na dat telefoontje heb ik niemand meer kunnen bereiken. Ik heb meerdere keren gemaild en heb ze ook al een aangetekende brief gestuurd.

Nog geen reactie gehad.

Volgende stap is er langsgaan denk ik.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn €1200,- terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IQ-DRIVE

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IQ-DRIVE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D.Tiesma