Klacht: Geen contact

op 08 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik probeer het bedrijf te bereiken via iLost maar krijg al twee dagen geen antwoord. Niet alleen duurde het veel te lang voor het voorwerp om op de site terecht te komen (een familie lid had naar mijn mobiel gebelt en wist dat het bij Arriva terecht was), maar nu krijg ik niet eens een bevestiging dat mijn aanmelding uberhaupt wordt bekeken. Op Google Find zie ik ook dat hij bij het filiaal ligt, dus ik weet dat het hem is.

Graag wil ik zo snel mogelijk antwoord want deze mobiel is belangrijk voor mij.

ik wil gewoon mijn mobiel terug, zal niet moeilijk moeten zijn.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 juni 2018 om 17:20 geantwoord

Beste Robin Aartsen,

Niet leuk om te lezen dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Het kan inderdaad even duren voordat je telefoon door de vinder is afgeleverd bij de afdeling ILost en op de website wordt geplaatst.

Door op je voorwerp te klikken wordt je automatisch doorgeleid naar de website van ILost. Wanneer je klikt op ‘Dit voorwerp is van mij’, geef je een aantal kenmerken over je voorwerp, kun je eventueel een foto toevoegen en vul je gegevens in. Hierna volgt de check. Wanneer wij gecontroleerd hebben dat je de eigenaar bent, krijg je een e-mail. Je kunt dan kiezen of je je voorwerp wilt ophalen of thuis laten bezorgen.

Helaas adviseer ik je toch om reactie af te wachten. Ik heb geen inzage in gevonden voorwerpen. Ik hoop dat je snel een reactie krijgt.

Lina
Arriva Klantenservice Medewerker