Klacht: Geen compensatie door sluiting ivm COVID-19

op 27 mei 2020 over Anytime Fitness in de categorie Sportclub/-school

Mijn man en ik hebben een abonnement bij Anytime Fitness. Ik sloot mijn abonnement af in december 2019, mijn man in februari 2020. De impact van COVID-19 hebben we nooit kunnen voorzien. Wij hebben besloten om onze abonnementen per eerst mogelijke datum stop te zetten. Wij geloven namelijk niet dat we snel terug kunnen naar het oude normaal. Tussentijds opzeggen is niet mogelijk.

De sportschool kan de dienst waar wij voor betalen niet leveren. Compensatie betekent bevriezing van het abonnement. Wij willen onder deze omstandigheden echter niet meer naar de sportschool toe. Online lessen zijn voor ons geen optie.

Anytime Fitness beroept zich op overmacht en incasseert de maandbedragen gewoon zonder blikken of blozen. Emailen levert nauwelijks reactie op. Het komt er op neer dat zij ons niet willen compenseren. Wij zijn echter van mening dat de dienst niet geleverd kan worden zolang de sportscholen gesloten zijn. Enige compensatie zoals bijvoorbeeld de helft van het geld incasseren zou, in onze ogen, gepast zijn. Anytime Fitness geeft echter niet thuis en wuift elk vorm van communicatie hierover weg. Dit vinden wij onacceptabel en zouden graag een gepaste compensatie ontvangen voor de periode waarin de sportschool gesloten is.

Gepaste compensatie voor periode sluiting sportschool. Ook wij kunnen hier niets aan doen. De kosten samen delen is dan wel zo eerlijk.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Anytime Fitness

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Anytime Fitness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LG26