Klacht: Geen compensatie

op 23 september 2017 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Zou nooit nog boeken via verassingstickets.nl.
Een citytrip naar Sofia gekregen, op zich vonden wij die stad wel leuk, hier zouden we anders nooit gegaan zijn.
Probleem lag eerder bij de accomodatie en vervoer.
Het hotel dat we gekregen hadden had dan wel vier (zichzelf gegeven) sterren, waarvoor we trouwens bijbetaalden, het waren eerder vier gevallen sterren. We konden amper slapen van de te luide muziek en de verschrikkelijk slechte bedden, wij deden amper een oog toe. Tijdens dit wakker liggen namen we dan zelf het heft in handen om via tripadvisor een beter hotel te zoeken. Dan moesten we nog ontbijten, dit was al minstens even erg als de rest van het hotel. De volgende ochtend checkten we in, in een nieuw hotel, dit was een hemelsbreed verschil.
Ook was de accomodatie ver van het centrum gelegen waardoor we een taxi moesten nemen naar de stad, gelukkig werd dat in het nieuwe hotel voor ons geregeld.

Dit was een heel erg slecht begin van onze reis, waar wij uiteindelijk wel zelf nog het beste van gemaakt hebben.
Jammer dat bij een klacht over dit probleem geen compensatie gegeven wordt. Tijdens onze reis hadden wij echt geen zin om met de organisatie contact op te nemen, maar dan wisten we nog nie waar we terecht zouden komen.

Dit is niet het enigste teleurstellende punt, ook de vluchttijden waren helemaal niet ideaal. Wij kwamen heel laat toe, en hadden de laatste dag ook heel laat een vlucht terug waardoor wij helemaal niet uitgeslapen waren. Om 12 uur s nachts nog terugkomen vanuit Charleroi is echt geen pretje. Dan ben je haast verplicht om parking te betalen.

Ook vervoer in het land van bestemming wordt niet geregeld, dit moet je ook zelf uitzoeken.

Een tip voor verassingstickets.nl voor de toekomst, bekijk eerst eens de reviews op tripadvisor voor je accomodatie voor klanten boekt.
Of bekijk het niet als je organisatie enkel belang haalt uit winst halen, maar die winst zal dan ongetwijfeld van
korte termijn zijn.

Wij betaalden in in het totaal 261 euro voor deze reis. Dit zou volgens de website nog wel wat meer waard moeten zijn, maar goed ik snap dat slecht van het betaalde bedrag gebruik werd gemaakt. Van dit bedrag gong 116 euro naar de vlucht. Het hotel dat wij ter plaatse boekten was 60 euro met ontbijt per nacht, dat ligt nog ruim binnen de 261 betaalde euro!

Ik verwacht een compensatie voor de laatse nacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verrassingstickets.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verrassingstickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eline L.