Klacht: Geen compensatie

Albert paap op 19 december 2019 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn al vanaf 2011 klant bij kpn, we hebben 200 mbit internet abbo, maar kregen al die tijd maar 100 mbit binnen.
Nu is er een monteur geweest en die heeft alles doorgemeten, en we krijgen idd maar 100 mbit binnen. Dus vandaag een klacht ingediend bij kpn dat wij gecompenseerd willen worden, voor al die jaren dat we teveel hebben betaald. We zijn vandaag teruggebeld door Herbert van de klantenservice klachten, compensatie is niet mogelijk volgens hem en doorverbinden naar een supervisor werd geweigerd door Herbert. En Herbert was ook onbeschoft aan de telefoon naar ons toe.

Gewenste Oplossing:

We zijn pas tevreden als we gecompenceerd worden, omdat we al vanaf 2011 teveel betaald hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Albert paap