Klacht: Geen communicatie vanuit Beddenreus

op 04 september 2018 over Beddenreus in de categorie Bedden

Ik had in het weekend een dekbedovertrek besteld. De levering zou 2 werkdagen duren (dus de dinsdag erna zou hij thuisbezorgd worden). 1 dag voor levering zou ik een Track en Trace ontvangen. De maandag geen Track en Trace ontvangen, dinsdag geen Track en Trace ontvangen en geen pakketje. Dinsdag een mail gestuurd hierover. Woensdag geen Track en Trace ontvangen, geen pakketje en geen mail. Ik heb om precies 17.00 uur hierover gebeld die woensdag. Ik krijg te horen dat ze toevallig een halfuur daarvoor de melding hadden gekregen dat het dekbedovertrek later geleverd zou worden en niet de genoemde leverdatum. Op zich geen punt dat hij later wordt geleverd, wel een vreemde en storende factor is dat dit niet gecommuniceerd wordt door Beddenreus. Vervolgens weten ze niet wanneer hij wordt geleverd, mevrouw beloofd mij de vrijdag erna te bellen en dit te vertellen want de vrijdag er na kan zij mij precies vertellen wanneer het dekbedovertrek bij mij thuis wordt geleverd, werd mij verteld. Vervolgens wordt ik de genoemde vrijdag niet gebeld.. Ik ben best wel geirriteerd en wacht af tot zaterdag en stuur dan weer een mail. Uiteindelijk de week erop dinsdag eindelijk de bevestiging dat het pakketje wordt verstuurd.

Het feit dat het dekbedovertrek later wordt geleverd is geen punt. Wel vind ik de service waardeloos en er wordt totaal niet gecommuniceerd met de klant vanuit Beddenreus. Hier moet zeker wat aan gedaan worden, zo raad ik iedereen af wat bij Beddenreus te kopen!

Excuses zijn op z'n plaats. Dit moet veranderd worden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beddenreus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beddenreus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Abrr