Klacht: Geen communicatie niet meedenkend in een gepaste oplossing

op 07 september 2018 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Wij hadden als gezin een kamer gereserveerd op Donderdag 23 Augustus bij Fletcher Prinsen te Vlijmen.

Echter bij aankomst in de kamer bleek het stapelbed half uit elkaar te vallen. De trap zat aan 1 kant volledig los, er hing aan de bovenkant een los boutje in.

We kregen een andere kamer aangeboden, echter zat daar de antival rail los..

Tevens stoorden de televisies vanwege een regenbuitje.

We mochten beide kamers gebruiken, de geste was erg lief maar we wilden als gezin op 1 kamer omdat we al wegens werk gesplitst vakantie hebben gevierd.

Wegens de hevige teleurstelling van de kinderen, zijn we op hun wens maar naar huis gereden, om 22:00, 100 km met de geruststellende gedachte dat we ons geld terug zouden krijgen. Dit was volgens de receptioniste geen probleem.

Daar het een afsluiting was van een dagje Efteling, was de teleurstelling groot en kozen ze voor hun eigen bedje.

3 dagen later knapte de distributieriem, schade, 500 euro. Geld wat we niet hadden en tot overmaat van ramp is onze zoon 13 September jarig.

Hiervoor heb ik al mijn spelcomputer en mobiel moeten verkopen!!

Zijn verjaardag hangt nu af van de restitutie. 116 euro. Dit is voor ons, met 1 volledig inkomen een hoop geld en Fletcher houdt dit krampachtig vast.

Er is ons een voucher voor een overnachting aangeboden, welke we onder normale omstandigheden graag hadden geaccepteerd.

Echter wegens de verjaardag is dit geen optie en op meerdere mails richting gastensupport@fletcher.nl wordt gewoonweg NIET GEREAGEERD!!

We hebben nog een paar dagen om een cadeau voor onze zoon te kopen, maar dat kan nu niet wegens de houding van Fletcher.

Ik heb zelf al een traan moeten laten wetende dat onze zoon ZWAAR teleurgesteld gaat zijn en het heeft voor een hoop stress gezorgd binnen het gezin.

Jongens, kom op, dit is het toch niet waard!?

Toon uw menselijke kant en geef ons gewoon ons geld terug.

3 mails gestuurd, geen reactie. Eerste mail was Dinsdag

Als ik vandaag een reactie krijg en mijn geld terug!! De voucher is nu al geen optie meer wegens het niet meedenken van het hoofdkantoor, het gebrek aan communicatie en de daaruit vloeiende frustratie, ergernis en verdriet.... Kom op Fletcher, laat je van je menselijke kant zien.

We zijn vaker bij jullie geweest en toen was alles ok, als u ons helpt, komen we graag weer een keer terug.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 07 september 2018 om 14:21 geantwoord

Geachte heer Schmitz,

Hartelijk dank voor uw melding op Klacht.nl

Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website. U dient de klacht in te dienen via gastensupport@fletcher.nl, echter zie ik dat uw klacht dar al is binnengekomen en u hierop ook al een reactie heeft ontvangen.

Team Fletcher Hotels

Heeft op 07 september 2018 om 15:31 geantwoord

Standaardoplossing die ze moeten geven. Niet een meedenkende, menselijke oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door RobertZoetermeer