Klacht: Geen communicatie en levering van schoenen factuur 201389126

op 29 mei 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Op 22 mei 5 paar schoenen bestelt en slechts 1 paar geleverd. Status overige 4 paar schoenen staat op “geen levering”. Klantenservice is onbereikbaar en winkelpersoneel kan niks doen en verwijst naar klantenservice. Kortom wel betalen en niets krijgen! Dit is overigens wel de tiende keer dat schoenen niet geleverd worden. Ons geld wordt waarschijnlijk betaald aan schuldeisers in plaats van de investering in een behoorlijk voorraadsysteem.

Zo spoedig mogelijk levering van de ontbrekende schoenen en terugstorting van het betaalde bedrag. Dit is echt wel de tiende keer geweest! 5 paar schoenen bestellen en 4 maar niet leveren. Om je kapot te schamen!

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 10 januari 2017 om 15:24 geantwoord

Wij zien in ons systeem dat de klant van ons op 02-06-2016 een mail heeft ontvangen, dat wij de bestelde artikelen van de klant (4 paar schoenen) niet meer konden uitleveren. Doordat de bestelling is vastgelopen in ons systeem. Wij hebben op 03-06-2016 het resterende bedrag aan de klant terug gecrediteerd. En daarbij de klacht afgesloten. Groet, Klantenservice Aktiesport

Alle klachten die gemeld zijn door IvovdEnde