Klacht: Geen communicatie en lang wachten

op 26 mei 2021 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

24/11/2020 een V-Moda BoomPro Microphone gekocht als kerstcadeau. Bij het allereerste gebruik in januari bleek dat het product kapot was. Ik heb het product daarom begin maart geretourneerd naar Bax-Music ter reparatie. Na een aantal weken zonder ook maar enig bericht van Bax heb ik zelf contact gezocht met de vraag: hoe zit het met mijn retourzending, is het product aangekomen en wat is de volgende stap? Nadat ik na het gesprek met de klantenservice nog geen bericht over de reparatie ontvangen had, heb ik wéér contact opgenomen met Bax. Een week later ontving ik eindelijk de mail dat de retourzending ontvangen is. Gewoon een standaard mail met ontvangstdatum.

26/04/2021 ‘gerepareerde’ product ontvangen zonder ook maar enige vorm van communicatie. Geen reparatierapport, niks! Om maar te zwijgen over de manier waarop de microfoon ook in de verpakking GEPROPT was! Microfoon is niet gerepareerd en nog steeds kapot. Gebeld met Bax en refund aangevraagd en niet in de vorm van store credit. Dit kon niet zomaar. Product moest opnieuw geretourneerd. Er zou dan pas gekeken worden naar wat er mogelijk was.

08/05/2021 product nogmaals voorgoed teruggestuurd en nogmaals om een refund gevraagd.

20/05/2021 standaard mail ontvangen met ontvangstdatum zonder andere informatie.

26/05/2021 voor het laatst contact opgenomen met Bax. Klacht ingediend en opnieuw refund aangevraagd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag het volledige aankoopbedrag terug op mijn bankrekening en niet in de vorm van store credit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 04 juni 2021 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kelly,

Bedankt voor jouw bericht. We hebben begrepen dat het inmiddels is opgelost naar aanleiding van jouw review op Trustpilot. Echter zien we dat de terugbetaling nog niet was aangemaakt, dus dat gaat we nu in orde maken. Binnen zeven dagen wordt het bedrag op jouw rekeningnummer bijgeschreven.
Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. We wensen je een fijn weekend toe.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door kellypluijmen