Mijn Klacht:
Op 2 januari een bank van dit bedrijf ontvangen. Hartstikke fijn, alleen kwam er al snel een probleem aan het licht. De stof was ‘slap’, er zaten allemaal vouwen in terwijl er nog geen eens op de bank gezeten was. Dit is toen ter plekke een keer gestoomd maar al snel zaten we weer met hetzelfde probleem.
Zo is er een afspraak gemaakt om de bank op te halen, op 22 september om precies te zijn. Bij het ophalen van de bank ging het al gelijk mis. We hebben een leenbank gekregen, een 2-zits in plaats van een 3-zits. Er zou een grote 3-zits geleverd worden aangezien er een grote bank teruggaat naar de fabrikant.
De heren die de bank op kwam halen wisten zelf erg weinig af van de hele situatie, ze wisten niet wat er met de bank ging gebeuren of hoelang het zou duren.
Meteen een melding gemaakt over de te onvangen leenbank. Door de telefoon werd aangegeven dat er in het systeem stond dat er een 3-zits geleverd had moeten worden en konden mij niet vertellen hoelang het gehele proces ging duren. Er werd aangegeven dat ze hierachter aan gingen en dat ze zouden terugbellen. Na 3 weken niks gehoord te hebben, ben ik wederom zelf weer gaan bellen. En wederom kon mij niks inhoudelijks worden verteld en dat ze ook niet wisten waarom ik dan een 2-zits had ontvangen. Enige wat ze wel konden vertellen is dat het niet mogelijk was om de 2-zits om te ruilen voor de beloofde 3-zits.
Ik krijg elke keer hetzelfde verhaal te horen waarmee we op 22 september zijn gestart. Je belt, krijgt niks inhoudelijks te horen behalve dat ze de leverancier gaan bellen en vervolgens hoor je niks meer. Afspraken komen jullie niet na, laten klanten met vraagtekens zitten en echt verder komen we niet dan elke keer hetzelfde riedeltje.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag een duidelijke planning van wanneer ik mijn bank weer terug kan verwachten. Er is aangegeven dat jullie hier 6 weken voor mogen hebben, dat is tot 10 november. Voor die datum wil ik dan ook graag een goede bank in mijn woonkamer hebben staan waar ik voor heb betaald.
En als dit langer duurt, wil ik de 3-zits die ook bij jullie in het systeem staat aangegeven.
En als dit allemaal niet gaat lukken, dan zie ik graag vanuit jullie een passende oplossing.
