Klacht: Geen communicatie

Simone1991 op 26 oktober 2020 over Sanders Wonen in de categorie Meubelwinkels

Op 2 januari een bank van dit bedrijf ontvangen. Hartstikke fijn, alleen kwam er al snel een probleem aan het licht. De stof was ‘slap’, er zaten allemaal vouwen in terwijl er nog geen eens op de bank gezeten was. Dit is toen ter plekke een keer gestoomd maar al snel zaten we weer met hetzelfde probleem.

Zo is er een afspraak gemaakt om de bank op te halen, op 22 september om precies te zijn. Bij het ophalen van de bank ging het al gelijk mis. We hebben een leenbank gekregen, een 2-zits in plaats van een 3-zits. Er zou een grote 3-zits geleverd worden aangezien er een grote bank teruggaat naar de fabrikant.
De heren die de bank op kwam halen wisten zelf erg weinig af van de hele situatie, ze wisten niet wat er met de bank ging gebeuren of hoelang het zou duren.

Meteen een melding gemaakt over de te onvangen leenbank. Door de telefoon werd aangegeven dat er in het systeem stond dat er een 3-zits geleverd had moeten worden en konden mij niet vertellen hoelang het gehele proces ging duren. Er werd aangegeven dat ze hierachter aan gingen en dat ze zouden terugbellen. Na 3 weken niks gehoord te hebben, ben ik wederom zelf weer gaan bellen. En wederom kon mij niks inhoudelijks worden verteld en dat ze ook niet wisten waarom ik dan een 2-zits had ontvangen. Enige wat ze wel konden vertellen is dat het niet mogelijk was om de 2-zits om te ruilen voor de beloofde 3-zits.

Ik krijg elke keer hetzelfde verhaal te horen waarmee we op 22 september zijn gestart. Je belt, krijgt niks inhoudelijks te horen behalve dat ze de leverancier gaan bellen en vervolgens hoor je niks meer. Afspraken komen jullie niet na, laten klanten met vraagtekens zitten en echt verder komen we niet dan elke keer hetzelfde riedeltje.

Ik wil graag een duidelijke planning van wanneer ik mijn bank weer terug kan verwachten. Er is aangegeven dat jullie hier 6 weken voor mogen hebben, dat is tot 10 november. Voor die datum wil ik dan ook graag een goede bank in mijn woonkamer hebben staan waar ik voor heb betaald.
En als dit langer duurt, wil ik de 3-zits die ook bij jullie in het systeem staat aangegeven.

En als dit allemaal niet gaat lukken, dan zie ik graag vanuit jullie een passende oplossing.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanders Wonen over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Wonen in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Wonen

Heeft op 27 oktober 2020 om 14:46 geantwoord

Beste Simone,

Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring met ons heeft. Inmiddels heb ik doorgekregen dat mijn collega met u contact heeft gehad. Zij is samen met u tot een oplossing gekomen. Op 05-11-2020 komen wij een 3-zits bruikleen bank leveren. Uw bank, die nu retour is bij onze leverancier, wordt voorzien van nieuwe rug en zit vullingen en alle hoezen worden vervangen. In week 50 verwachten wij uw bank weer retour te kunnen komen leveren. Zodra uw bank weer bij ons binnen is nemen wij met u contact op voor het maken van een afspraak. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het veroorzaakt ongerief.

Margo Smits - Sanders-Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door Simone1991