Klacht: Geen communicatie

op 06 februari 2018 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling geplaatst niet wetende dat er surseance van betaling was aangevraagd. Ondertussen blijven ze op de website gewoon pretenderen dat ze open zijn voor bestellingen. Laat de klant maar in de kou. Geen klantenservice, mails niet beantwoord, enz. Een kort bercht op de website zou voldoende zijn om consumenten erop te wijzen dat er problemen zijn binnen de financiën. Nu mogen we wel betalen, maar niks ontvangen. Er bestaan grensen!!!

Gewenste Oplossing:

Producten geleverd of geld terug. Anders ga ik zelf wel kijken wat er valt te halen in het bedrijfspand
Beeklaan 18 De Zilk
Meer en Duin 1 Lisse
Bij beide adressen kom ik uit bij bakker.com

Alle klachten die gemeld zijn door Davilex1