Klacht: geen communicatie

op 14 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

verkeerd gesorteerd
twee keer “niet thuis” was wel thuis

Gewenste Oplossing:

een basis service

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 24 mei 2016 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Ceuster,

Uit controle van de gegevens is gebleken dat de eerste afspraak niet door is gegaan vanwege een sorteerfout.

Ik zie inderdaad dat de tweede afspraak is mislukt omdat de koerier niemand aanwezig trof. We hebben via de e-mail al contact gehad en hoogstwaarschijnlijk heeft de koerier bij het verkeerde huisnummer aangebeld gezien de beschrijving niet klopte. Hiervoor dan ook onze welgemeende excuses!

Uw klacht is doorgezet naar de leidinggevende van de betreffende koerier en deze heeft een waarschuwing gekregen.

Gelukkig zie ik dat de levering op 17 mei succesvol is verlopen.

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door grhluna25