Klacht: geen comfort of rendement na dak en spouwmuurisolatie

op 26 mei 2016 over Koston Isolatie in de categorie Bouwbedrijven

In 2014 advies gehad en nav dat gesprek het dak en de spouw laten isoleren.dit zou comfort en rendement opleveren, helaas is hier helemaal niets van gebleken.na een jaar zijn ze div keren geweest omdat de isolatie bolletjes in de tuin en dakgoot liggen ( nu nog maar minder) de één zegt dat er te weinig lijm is gebruikt en de ander ontkracht dit. Rondom de dakramen is on nu extra lijm aangebracht. Er is in maart 2016 weer iemand langs geweest mr moest er even over nadenken en zou met een oplossing komen. De oplossing is om voor ruim 1500€ de vloer te isoleren. Hier heb ik op gereageerd maar helaas krijg ik geen reactie meer terug. Hadden ze dit advies niet in 2014 kunnen geven nu heb ik voor iets betaald wat ik net zo goed niet had kunnen doen. Wie weet zit het helemaal niet goed in de spouw. Mijn conclusie is zoek een bedrijf wat wel bij evt klachten wil oplossen

Als de vloer wordt geïsoleerd en blijkt dat dit wel comfort of rendement opleverd. Maar heb hier wel mijn twijvels over of dat het gewenste resultaat opleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door sschoordijk